برنامه‌های سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در استان سمنان همچنان ادامه دارد و بزرگداشت خانواده شهدا و رونمایی از آثار دفاع مقدس بخشی از آن است.

جان‌فدا| از بزرگداشت خانواده شهدا تا رونمایی از آثار دفاع مقدس+ عکس

به گزارش چادگان از سمنان، برنامه‌های متنوعی که به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید جبهه مقاومت در استان سمنان پیش‌بینی شده است، همچنان ادامه دارد و بزرگداشت خانواده شهدا و رونمایی از آثار دفاع مقدس بخشی از آن است. همایش «روز جهانی مقاومت» به‌منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره سرداران شهید جبهه مقاومت در سمنان برگزار شد. رونمایی از ۱۰۰ اثر مکتوب صوتی و رسانه‌ای دفاع مقدس استان سمنان در همایش روز جهانی مقاومت با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی،‌ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان و آیت‌الله اختری در پارک موزه دفاع مقدس استان انجام شد.

تجلیل از خانواده شهدای والامقام استان نیز به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید جبهه مقاومت در استان سمنان صورت گرفت. همایش روز جهانی مقاومت با حضور آیت‌الله اختری، رئیس بنیاد بین‌المللی عاشورا و کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین از دیگر برنامه‌های این ایام بود.

آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بیست و چهارمین یادواره شهدای محله سرداران شهید سمنان هم با حضور مسؤولان استان سمنان و آحاد مردم شریف و انقلابی شهرستان سمنان همراه با سخنرانی سردار بابااحمدی، رئیس سازمان بسیج مساجد محلات کشور برگزار شد. آیین سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هفتمین روز تدفین شهید گمنام در استانداری سمنان هم با حضور استاندار سمنان، مدیران کل ستادی و اجرایی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی همراه با سخنرانی سردار گنجعلی، از هم‌رزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نمازخانه استانداری سمنان برگزار شد.

حضور استاندار سمنان، فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان، سردار گنجعلی، هم‌رزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مدیران کل ستادی و اجرایی استان بر تربت پاک و مطهر شهید گمنام در استانداری سمنان نیز دیگر برنامه‌ای بود که برگزار شد. بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان و فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان منان از موکب‌های خدمات‌رسان فرهنگی و اجتماعی و پذیرایی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بلوار قائم شهر سمنان هم انجام شد.

پایان پیام/74002/م/

By aminkav

دیدگاهتان را بنویسید