معاون اجرایی مرکز حوزه های علمیه گلستان گفت: با پیوند طلاب شیعه و اهل سنت به همراه خانواده هایشان جبهه متحد در برابر مخاطرات پیش رو در گلستان تشکیل می شود.

طلاب شیعه و سنی به همراه خانواده‌های خود جبهه متحد را در گلستان تشکیل می دهند

به گزارش چادگان از گرگان حجت الاسلام احمد اشرفی در حاشیه برگزاری کارگاه تخصصی بصیرتی و سواد رسانه ای در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی اظهار کرد: همایش  یک روزه آموزشی بصیرتی با حضور طلاب شیعه و اهل سنت و خانواده آنها در استان گلستان برگزار شد. وی تصریح کرد: در این همایش دو کارگاه تخصصی نماز و شیوه های نوین تبلیغی  و دو کارگاه سواد رسانه ای در خصوص کلیات سواد رسانه و فضای مجازی به صورت جداگانه برگزار شد.

معاون اجرایی مرکز حوزه های علمیه گلستان خاطرنشان کرد: در کارگاه سواد رسانه ای روش های  برخورد هدفمند در فضای مجازی در زمان فتنه و چگونگی حضور آفندی حامیان انقلاب در فضای مجازی آموزش داده شد. وی ادامه داد: طلاب شیعه و سنی به همراه خانواده های خود در گلستان جبهه متحد در برابر مخاطرات  را تشکیل می‌دهند. اشرفی گفت: این کارگاه های تخصصی و همایش بصیرتی با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی، سازمان فضای مجازی سراج، مرکز راهبری فرهنگی اجتماعی مساجد استان و مرکز خدمات حوزه های علمیه گلستان با حضور امامان مساجد و محلات و خانواده انها در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد. انتهای پیام/۸۳۰۲۱

By aminkav

دیدگاهتان را بنویسید