استاندار سمنان ضمن بررسی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سمنان، فراهم آمدن زیرساخت‌های لازم برای پروژه‌های مسکن را در این استان خواستار شد.

چه خبر از طرح نهضت ملی مسکن در سمنان؟

به گزارش چادگان از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: اقدامات اجرایی ساخت خانه‌های نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه و ۱۶۰ واحدی سپاه پاسداران در شهر سمنان آغاز شده است. وی بیان کرد: در ارزیابی دولت از استانداران، استان سمنان در تعاملات مردمی رتبه اول، اشتغال رتبه دوم و بنگاه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل رتبه سوم را کسب کرده است. استاندار سمنان گفت: اقدامات در حوزه روند اجرایی ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در راستای امیدآفرینی و جلب اعتماد عمومی مردم باید تسریع یابد. هاشمی بیان کرد: ضمن اینکه باید مصالح ساختمانی از داخل استان سمنان تهیه شده و از ظرفیت پیمانکاران و نیروهای کارگری بومی استفاده شود، لازم است تا زیرساخت‌های لازم برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان فراهم آید.

تصویب طرح شهرک نوین شاهرود استاندار سمنان همچنین در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان اظهار کرد: امیدواریم با تصویب طرح شهرک نوین شاهرود، شاهد گره‌گشایی در این حوزه در شهر شاهرود باشیم. هاشمی بیان کرد:‌ استقرار مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی در راه‌های استان سمنان در راستای افزایش مدت ماندگاری مسافر و کاهش تصادفات‌ تأثیر به‌سزایی خواهد داشت. وی افزود: جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصادی استان با دستور کار مشخص و مدون برگزار شود. پایان پیام/74003/م/

By aminkav

دیدگاهتان را بنویسید