مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های عملیاتی هلال احمر از شامگاه گذشته تا بامداد امروز برای 679 سرنشین 252 خودروی گرفتار در برف و کولاک جاده‌های این استان امدادرسانی کردند.

امدادرسانی هلال احمری‌ها به 679 مسافر گرفتار در برف و کولاک جاده‌های زنجان

به گزارش چادگان از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وقوع کولاک و بارش سنگین برف از شامگاه گذشته، 15 تیم عملیاتی با 68 نجاتگر مسافران و خودروهای گرفتار در برف و کولاک را جابه‌جا و به نقاط امن منتقل کردند و رهاسازی خودروها را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: 34 نفر از مسافران در مساجد و پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان اسکان اضطراری داده شدند. وی تصریح کرد: برای این مسافران 32 تخته پتو و سه کیلو خرما توزیع شد. موسوی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی از آزادراه و جاده ترانزیت زنجان – تبریز، پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شمالغرب در آزادراه زنجان – قزوین، تیم کوهستان در جاده تهم، لولک آباد ماهنشان، پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان ایجرود، پایگاه امداد و نجات در عوارضی زنجان – قزوین، پست‌های موقت امداد و نجات طرح زمستانی در گردنه‌های قلی کندی و خانچایی در سه عملیات امدادرسانی‌های بیان شده را انجام دادند. موسوی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات امدادی طرح زمستانی هلال احمر این استان در 11 پایگاه و 6 پست امداد و نجات جاده‌ای استان انجام می‌شود.  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است. وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره 112 ندای امداد برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند. پایان پیام/۷۳۰۰۴

By aminkav

دیدگاهتان را بنویسید