انجمن علمای یمن در بیانیه‌ای هتک حرمت مسجدالأقصی توسط وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

انجمن علمای یمن هتک حرمت به مسجدالأقصی را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل چادگان، انجمن علمای یمن امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای ورود غیرقانونی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالأقصی را محکوم و تأکید کرد که مسئله فلسطین مسئله نخست و اصلی امت باقی خواهد ماند.

بنابر گزارش وبگاه «المسیرة»، در این بیانیه آمده است که تمامی جنایت‌های دشمن صهیونیستی اعم از قتل، هتک حرمت مسجدالأقصی و غیره بیانگر محکومیت روند سازش با رژیم صهیونیستی و لکه ننگی بر پیشانی رژیم‌های سازشکار است.

انجمن علمای یمن همچنین از همه مردم آزاده و شریف خواست تا صدای خود را علیه رژیم صهیونیستی و سازشکاران آن بلنده کرده و تا حد امکان برای یاری آرمان فلسطین اقدام کنند.

با وجود هشدارهای شدیداللحن مقاومت فلسطین در غزه درباره هرگونه تعرض «ایتمار بن گویر» (بن غُفیر) وزیر امنیت داخلی کابینه افراطی «بنیامیین نتانیاهو»، صبح روز سه‌شنبه (دیروز) وی به همراه شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست تحت تدابیر شدید امنیتی به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند. 

در همین ارتباط جنبش حماس در بیانیه‌ای ورود غیرقانونی این وزیر صهیونیست به مسجدالأقصی را اقدامی جنایتکارانه دانست و تأکید کرد که نبرد ما با دشمن صهیونیستی و کابینه افراطی آن تا نابودی اشغالگران و آزادسازی سرزمین ادامه دارد.

 

پایان پیام/

By aminkav

دیدگاهتان را بنویسید