رزمنده مدافع حرم گفت: سردار سلیمانی امروز از ما گریه کن نمی خواهد امروز سردار از ما رهرو می‌خواهد ادامه دهنده راه و مکتب سردار باشیم که ملت عزیز ایران اسلامی ادامه دهنده خواهند بود.

جان‌فدا| سردار سلیمانی از ما گریه نمی‌خواهد

به گزارش چادگان از شهرستان محمودآباد، رمضان نجف‌پور یکی از رزمندگان مدافع حرم با حدود ۷۰ ماه سابقه حضور در جبهه در هشت سال دفاع مقدس و سه بار اعزام به سوریه برای دفاع  از حریم اسلام درباره اینکه چرا به این ماموریت رفت در سالروز شهادت  سردار شهید قاسم سلیمانی به پرداخت، تشریح فضای دفاع از حرم پرداخت و اظهار کرد: برای دفاع از حرم، چون تمام جهان اسلام در خطر دنیای کفر با یک فرزند نامشروع به نام داعش  مواجه شده بود، من هم وارد این فضا شدم. نجف‌پور در خصوص سردار سلیمانی عنوان کرد: هر باری که ما در خط مقدم جبهه سوریه در اطراف شهر حلب، خان طومان، شیخ نجار، قانات و حتی مدتی در باغ زیتون و خلصه بودیم حاج قاسم بارها طی دوران حضور ما به سوریه تشریف آوردند ولی ما ایشان را از نزدیک زیارت نکردیم و وقتی که در ایام عزای حضرت فاطمه (ع) در خط مقدم بودیم، سردار هدیه حضرت آقا امام خامنه‌ای را که یک اسکناس ۱۰ هزار تومانی بود، را برای تمام رزمندگان خط مقدم اطراف شهر حلب مستقر بودیم فرستاد نماینده‌ای از طرف حاج قاسم پیش ما آمده و با رزمندگان دیدار کردند. وی یادآورشد: در مورد سردار سلیمانی قبل رفتن به سوریه از شجاعت، غیرت، عزت و بصیرت سردار زیاد شنیده بودم مثل سردار حتی در جهان اسلام و ارتش‌های جهان ما نمونه نداشتیم خیلی از سران کشورهای جهان حتی مخالفان اسلام یکی مثل سردار سلیمانی را آرزو داشتند که داشته باشند سران آمریکا حتی دوست داشتند یکبار سردار را از نزدیک ببینند تمام دنیا افسوس تفکر دینی و نظامی سردار را می‌خوردند وقتی که فرمانده جهان اسلام در کشورهای اسلامی سردار عزیز باشند من افتخار م‌ کردم که به عنوان رزمنده مدافع حرم سرباز سردار سلیمانی در سوریه باشم. این رزمنده مدافع حرم ادامه داد: از زمانی که وارد سوریه شدیم یک آرزوی بسیار مهمی برای ما بوده که ابتدا ورود به سرزمین شام بلا به دیدار حضرت زینب (س) رفته بودیم و به خوبی با زیارت حضرت زینب (س) یک روحیه بزرگی بر ما وارد شده بود ولی متاسفانه طی دوران حضور در سوریه سردار را از نزدیک زیارت نکردم.

نجف پور درباره شهادت سردار خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی ما را متاثر کرده ما یک انسان عادی را از دست ندادیم بلکه یک انسان بزرگ دینی و نظامی مثل مالک اشتر جهان امروزی را از دست داده بودیم و سردار برای شهادت هر کسی مانند رزمندگان و فرماندهان حتی دیداری با علمای ما در قم رفته بود به آنها می‌فرمود آیا من انسان خوبی هستم همه سردار را تایید می‌کردند.

وی می‌گوید؛ شنیده بودم حتی همراه خودش یک پارچه سفید به عنوان کفن را به علما نشان می‌داد که روی کفن امضا کنید من انسان خوبی بودم شهادت‌ام را تایید بکنید که علمای قم با چشمان گریان امضا کرده بودند حق سردار سلیمانی شهادت بود و بهترین شهادت حتی به دست دشمن اصلی جهان اسلام و خبیث ترین دشمن اسلام آمریکای جنایتکار به شهادت رسیدند.  نجف‌پور درباره چگونگی شنیدن خبر شهادت سردار بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی از زنده بودنش مهم‌تر است خبر شهادت سردار را وقت نماز صبح از تلویزیون دیدم ولی قبول نمی‌کردم ای کاش سردار چندین سال در بین ما برای جهان اسلام زنده بودند. این رزمنده مدافع حرم درخصوص وقایع این روزهای کشور اظهار کرد: درباره اتفاقات امروز هر چند ما یک سردار و انسان بزرگ دینی و نظامی و فرمانده همه چی بلد را از دست دادیم ولی امروز تمام ملت ایران و رزمندگان سردار سلیمانی با برگزاری مراسم‌های گوناگون سیره و مکتب حاج قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهند.  وی تاکید کرد: یک مسئله مهم اینکه ادامه دهنده راه شهدا و سردار عزیزمان باشیم باید سرباز آقا امام زمان (عج) بود امروز ما باید یاد و خاطره شهدا و سردار را با برگزاری مراسم‌های گوناگون یادواره ادامه بدهیم و سردار سلیمانی امروز از ما گریه کن نمی‌خواهد امروز سردار از ما رهرو می خواهد ادامه دهنده راه و مکتب سردار باشیم که ملت عزیز ایران اسلامی ادامه دهنده خواهند بود. نجف‌پور در پایان گفت: امروز دشمنان داخلی و خارجی عقده در دل‌شان از حماسه اسلام و مسلمانان مانده و هر چند سال یک حرکات ناخواسته در ایران اسلامی انجام می‌دهند و هر چند که در تمام این سال‌ها شکست خوردند امروز ما باید خیلی هوشیار باشیم و به یک جنگ تمام عیار ترکیبی مثل نارضایتی مردم را در بر دارد و امروز اهداف اصلی دشمنان جهان اسلام انحراف تفکر جوانان و نوجوانان ما در مراکز آموزشی است و باید دقت داشته باشیم. انتهای پیام/۸۶۰۳۸/ج

By aminkav

دیدگاهتان را بنویسید