خبر خوب امروزمان را بی‌بهانه و با بهانه گره می‌زنیم به عشقی که از اهل بیت(ع) و انبیائمان داریم. اصلاً بیایید بپرسیم کجای دنیا مردم این همه حال خوب از بزرگانشان می‌گیرند که ما پیغمبر(ص) و اهل بیت(ع) را داریم؟ با همین نگاه خوب دلمان را پر نور و ایمان کنیم و سراغ خبرهای خوب امروزمان برویم.

خبر خوب| از پرواز قلب‌ها در آسمان تا بانوی خانه‌داری که درخواستی از رهبر معظم انقلاب دارد

گروه خبرخوب: حال خوب بهانه می خواهد ، چه بهانه ای بهتر از اینکه خودمان را ملزم کنیم به خوبی‌ها فکر کنیم و زندگی را زیبا ببینیم، اینکه ببینیم در ایران عزیز با این همه تنوع فرهنگ، سنت ها و مهربانی های مردمان مختلفش متولد شده ایم و این میهمانان عزیز همای سعادت روی دوششان نشسته و اهل بیت(ع) را دارند، عاشق معصوم ترین انسان ها که خداوند آنها را برای هدایت انسان ها برگزیده اند ، اصلا چه چیز زیباتر از اینکه بهترین های خدا که همان انبیا هستند عشقشان را در دل ما کاشته اند، کجای دنیا اینطور است آدم ها کسانی را دارند که دلشان به آنها قرص است، نه از لحاظ مالی  و مادی بلکه به لحاظ اعتقادی و دلی. حال با این نگاه بفرمایید می‌توانیم با داشتن این توفیق الهی که قرن هاست نصیب ما شده، خوب نباشیم؟  امروز به برکت خوبترین های عالم حالمان را خوب کنیم و این خوبی را در دنیا بسط دهیم و به آیه قرآن کریم که خداوند در سوره نساء فرموده است «یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الأَمْرِ مِنْکمْ» یعنی کسانی که ایمان آورده اید اطاعت کنید خدا را و اطاعت کنید پیغمبر و اولی الامر از خودتان را. حال برویم سراغ خبرهای خوب امروزمان.  

*پرواز قلب ها در آسمان زندگی اولین خبر خوب امروزمان را از مشهدالرضا آورده ایم ، همانجایی که خیلی غم انگیز دختر جوان بیست ساله دچار مرگ مغزی شد اما قلبش هنوز تپیدن می‌کرد. حتما می پرسید این کجایش خوب است؟ آنجایش که قلبش با یک پرواز زیبا به سینه نوجوان یازده ساله نشست و اتفاقا هم این عمل پیوند موفقیت آمیز بود. این چندمین باری است که عمل‌های قلب پیوندی از فاصله دور توسط پزشکان پنجه طلای ایرانی با موفقیت انجام می شود و دل یک جوان، نوجوان و یک خانواده شاد می‌شود. البته خبر خوبترش نیز این است که طبق آمار سازمان اورژانس کشور این چهل و چهارمین عملیات انتقال قلب اهدایی در ایران بوده است. حال ایمان بیاورید به تخصص پزشکان ایرانی که در همه جهان زبانزد هستند. دست مریزاد ، امام هشتم شیعیان ضامنتان باشد.دیگر چه معجزه ای از این زیباتر که یک پیکر بی جان را به زندگی برگردانید.

*درخواست یک بانوی خانه دار از رهبری از گوشه و کنار آنسوی دنیا تا اینسوی ایران حرف زیاد می شنویم که می خواهند نشان دهند اینجا آزادی بیان وجود ندارد، چه در رسانه ها و چه فعالیت های هنری گرفته تا برسیم به حضور افرادی که در ملاقات با رهبر معظم انقلاب قرار می گیرند حتی پیش می آید خود افرادی که در این شرایط قرار می گیرند هم تصورشان چیز دیگری است اما ناباورانه می بینند که اشتباه فکر کرده اند و مقصر هم نیستند، چون اینطور به آنها القا شده است. حال اخیرا بانوان دیداری با رهبر معظم انقلاب داشته اند و از هر دری صحبت کردند اما بین آنها یک خانم خانه دار ظاهرا آنچه می خواهد دل تنگش را می گوید و خودش هم باور نداشته که اجازه داده باشند حرف دلش را به این سادگی بزند و در مصاحبه ای که می کند، می گوید که رهبری با دقت به صحبت هایش گوش داده اند و این برایش جالب بوده و حال شاید عده ای باور نکنند که چنین آزادی بیانی وجود دارد اما این دیگر مشکل خودشان است. حال جالبتر این است که این بانوی خانه دار درخواست کرده که یک دیدار اختصاصی رهبر با زنان خانه دار داشته باشند. این هم خبر خوبی است که اگر به واقعیت بپیوندد خیلی اثرگذار می افتد، چه خبر خوبی بالاتر از اینکه این اندازه رهبر یک کشور و نظام بانوانش را تکریم می کنند و برایشان در هر صنفی احترام و ارزش قائل هستند. این هم شاید اگر به گوش کسانی برسد که با هوچی گری به دنبال ترویج اخبار منفی از ایران هستند، باز هم برای هزارمین بار بهانه ای بتراشند که همه دروغ است! به این چیزها توجه نکنید.  

By aminkav

دیدگاهتان را بنویسید