یک پایگاه خبری صهیونیستی گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر از ترس موشک‌های ضدتانک فلسطینی، دیواری بتنی در مرز با ساکنان غزه خواهد ساخت.

صهیونیست‌ها از ترس موشک‌های فلسطینی، دیواربتنی می‌سازند

به گزارش گروه بین‌الملل چادگان، وبگاه خبری «آی۲۴ نیوز» متعلق به رژیم صهیونیستی روز گذشته (پنجشنبه، ۵ژوئیه) گزارش داد که «اسرائیل در حال ساخت دیواری بتنی است که آن را از غزه جدا کند؛ تا از طاین طریق بتواند از خود در برابر موشک‌های ضد تانک دفاع کند».

به گزارش این رسانه، دفتر مطبوعاتی ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که مقامات صهیونیست ساخت دیوار بتنی در مرز با نوار غزه را برای افزایش امنیت شهرک‌های نزدیک به طرف فلسطینی آغاز کرده‌اند.

آی۲۴ در ادامه می‌نویسد: ساخت این دیوار بتنی به عنوان بخشی از پروژه شرکت «جاده‌های اسرائیل» و با همکاری وزارت حمل‌ونقل، بخش مهندسی ارتش و وزارت جنگ رژیم اشغالگر انجام خواهد شد.

درباره جزئیات این طرح آمده است: این دیوار به طول ۴.۶ کیلومتر در بزرگراه «۳۴k» و همچنین در امتداد بخش‌هایی از بزرگراه ۲۳۲ ساخته خواهد شد؛ علاوه بر این، راه‌هایی نیز برای عبور موتورسیکلت در این منطقه ایجاد خواهند شد.

این دیوار در حالی ساخته می‌شود که طی سال‌های گذشته، درگیری‌ها بین گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم اشغالگر صهیونیستی در مرزهای نوار غزه تشدید شده و نگرانی‌های تل‌آویو از شلیک موشک‌های ضدتانک به نواحی شهرک‌نشین اهداف نوار غزه افزایش یافته است.

ماه اوت گذشته نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی تجاوزاتی را به غزه آغاز کردند که سه روز به طول انجامید و منجر به شهادت ۴۸ نفر از فلسطینیان از جمله تعدادی کودک و زن و مجروحیت بیش از ۳۶۰ تن دیگر شد.

پایان پیام/خ

By aminkav

دیدگاهتان را بنویسید