مدیر امور بهره‌برداری شرکت گاز استان یزد گفت: ۲۱۷ اداره در استان اخطار گرفته و گاز ۳۶ اداره هم به دلیل عدم رعایت دمای رفاه قطع شد.

قطع گاز 36 اداره در یزد به دلیل مصرف بالا

به گزارش چادگان در یزد، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، صفوی اظهار کرد: سه هزار و ۱۰۰ اداره مورد پایش قرار گرفته و ۲۱۷ اداره اخطار گرفته و گاز ۳۶ اداره هم به دلیل عدم رعایت دمای رفاه قطع شد.

وی افزود: با توجه به فصل سرد سال، مصرف گاز در استان افزایش یافته است به گونه‌ای که بخش‌های خانگی، گلخانه ای، نیروگاهی، صنایع، کارخانجات، سی ان جی و صنایع جزء، در ۲۴ ساعت گذشته از مرز ۳۱ میلیون مترمکعب در روز گذشت.

مدیر امور بهره‌برداری شرکت گاز استان یزد گفت: با توجه به این‌که دمای هوا افزایش یافته است، مصرف گاز خانگی و گلخانه‌ها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ میلیون مترمکعب بوده که نسبت به روز‌های گذشته یک تا دو میلیون مترمکعب کاهش داشت

صفوی ادامه داد: مصرف گاز با توجه به برودت هوا در روز‌های آتی بار دیگر افزایش می‌یابد و از همه مردم استان می‌خواهیم در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا قطع گاز انجام نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان همچنین دمای محیط را دو درجه کاهش دهند و به این پویش بپیوندند تا هم ۱۰ درصد در مصرف گاز صرفه جویی شود و هم مبلغ قبض آنان نیز کاهش می‌یابد چرا که تغییراتی در نحوه محاسبه گازبها انجام شده است.

پایان پیام/د

By aminkav

دیدگاهتان را بنویسید